Friday 6 September 2013

Tak Suka

Assalamualaikum .
skarang ni mmg ramai lelaki yg merokok. bole dkatakan smua kwn laki aku merokok.
gila susah nak jumpa yg tak merokok. tapi ada dan dia baik. 
bukanlah nak kata llaki yg merokok ni jahat .
tapi dsebabkan rokok tu je bnyak benda bole brlaku .
payah klau nak terang panjang2,
hye lelaki tiada perempuan yang suka lelaki merokok .
klau ada prempuan yang nak bf dye merokok. em ntahlah.
sedih bila tengok orang trsayang, bestfriend amek benda tu.
then ade pule yg memberitahu. mangai
fuhh bahang ni.
aku pun selalu sangattt bebel dkat kawan lelaki psal benda ni.
tau tau tau dye org semua nak brhenti tapi susahkan .
tapi kalau kita usaha kan sesuatu benda InsyaAllah boley :)
yakinlah dengan diri sendiri. wahh katanya .
tapi betul lahhh. benda tu pun dapat mnjejaskan kesihatan kita .
taktau lah kenapa aku nak updated pasal benda ni .
sebab aku sakit hati mungkin. entah lah .
blog aku suka hatilah nak cakap pasal apa.
sedihh sangat bila org yg kita syang buat benda yng kita tak suka.
terlampau bnyak peluang. terlampau bnyak janji. dan terlampau kecewa.
amboi ayat . haha. tpi aku pun tak dpat nak ckap lebih2.
sbb bakal husband aku nnty taktau la mcam mane pule kan . amboiiii. katanya.
haha tapi betul lah .
nasihat aku series jnganlah main2kan ape yg aku cakap :)
wah apeni ? ntahlah . tkde kena mengena dengan aku kod
ttibe rasa nak type mcmtu je.
 so korang semua, usaha, sabar, berdoa, InsyaAllah bole :)
hargailah orang tersayang 

*tiada kena mengena dengan sesiapa. 
peace :)