Thursday, 6 March 2014

Iniari

Assalamualaikum. Halu blogger2 sekalian.. berakhir sudah exam penilaian satu. 
enaknya rasa sperti coklet. wlaupun penilaian satu je baru an acah2 mcm dah habis spm.
huhu. stress tak bberpa nak stress lah. seronok tak bberpa nak seronok lah .brape brape brape :D
 rasa mcm tak sabar nak tunggu result walaupun blaja ntah kemana tapi mzty tak sbar an nak tngok hasilnyok.
harap semuanya lulus itu mmg wajib lah klau ade gagal pehhh boleh terjun bangunan.sbelum terjun guling2 dulu atas jalan raya.yg penting tak meniru mse exam sbb an sbb bila dpt result bagus la katakan mzty rasa tak puas,
sbb bukan usaha kita sndirikan.tapi yg paling mnyakitkan hati tu , okey lah klau tiru kawan jwpan tu belum tentu betul an,ni msalah klau ade yg tiru buku, pehhh sudah tentu lah betul dan tepat .
mnusia tu boleh pergi nangis atas bangunan -.-

okey ape lagi........... em em em
kawad ha kawad. semakin okey semakin cantik tpi aku jarang skali puji,
sbb nnty mzty tah pape balik. paling rse nak bom diri sndiri bila ade yg melewey2.
eeee tak gema aku de tngok prempuan melewey2 ni lagi2 mse kawad. 
dah lah kadet polis bukan puteri islam. sabar je lahh aku melihatnya. rse nak makan2 je sorang2 .
ade pula tu lenggang2 mse kawad dye ingt nak prgi pasar, gedik2 luar dripada baris lah , mnyirap je aku tngok.
mcm2 gaya budak2 ni , ade yg ganas ade yg baik diam ade yg nakal ade yg trgedik2. 
em kdg2 kelakar tngok prangai mseng2, tpi okeylah dpt kenal org tu mcm mne , seronok kod perhatikan mnusia.
cara dye jalan dye cakap, gaya2 dye ,eh2 ni dah lain ni , hehehe. 
tak lama lagi nak prtandingn dah ni. peh nervousnya,takut salah bgy arahan salah masuk. hm harap tidaklah.minggu depan pgy mnembak yeah yeah mzty sakit2 badan confirm,
bukanlah prtama kali tpi praktikal baru2ni pun rse nak tacabut tulang buat sup tulang .
tahun lpaz aku ade ckp rsenye taknak aktif sngt ttibe tahun ni mcm sama je ,haha,ssungguhnya tak dpt dpisahkan kadet kuuu.jiwa dalam kadet dah masuk spenuhnya. dah ngam . dah aum , ttibe.
okey ape lgi ni nak pokpek2.emmm tu je kod. sbenrnye bnyak cerita ni sbb dah lama tak updated an tapi mcm tak perlu kod smua benda nak dceritakan di sini, cukup rsenye seorng pendengar tu, hihi . 
sekian terima kasih yang ikhlas saya dan saya .selamat malam semua tidur nyenyak tpi jngn nyenyak sngat esok sekolah.