Saturday 31 August 2013

Sabar

Assalamualaikum.
okey aku tngah sabar ni ,smua tak sabo nak suro msok gambar.
tau dok komputer ni msalah, mule2 usb then komputer.
okey esok akan ku usahakan di tempat lain.
tau mmg mseng2 excited bebeno nak gmbar.
tau ah ensem lawa bagai, sabar yeee semua, aku pun tngah sbar.
ikutkan hati nak je boom ha.
tahap kesabaran aku bagaikan di gunung kinabalu. amboi, hahaa.

oke pagi tadi pgy pdg mps, sesaja lepak situ,
berkawattt lah apa lagii. hari merdeka kann. mmg sejuk disana.
berdiri di pdg dan di bwah salji yg comelll.
okey best. nseb mata tak bberapa nak merengek. tahniah2.
haha. ramai gilaaaa dkt sne. dngn kepenatannye,
tpi best la kann. takut pun ada, lagi2 bila tngok askar dkt sne.
celoreng2 ea. mmg smangat merdeka tu terus ade, wah ttibe.

apa lagi nak borak ha, takde idea.
lalalalala. yg kau dok baca ni. takyah baca lah mmbosankan je
hahah. ha btw terima kasih kepada smua yg support aku mse prtandingan2 dkt skolah tu.
okey2. bnyk semangt aku dpt. haha. Alhamdulillah brjaya. 
aku rse ade yg perasan every year aku bwk sajak yg sme.
haha, tkde mse weyy nak hafal yg lain, sajak tu pun dari fakhriyah.
terima kasihhh sngat2 dkt dyee.
klau tkde dye. aku baca abc je, hahaha.
eh sebenarnye dye bwk lgy sedap tauuuu. dye powerr, fulamak power ciootttzzxx.
kitew wempitzxx la sikitxxxcc.
malam minggu.. hahaah. eh tpi series fakhriyah pndai sajak.
okey. nak cerita apa lagi ?

okeyyy itu je kod, mekasih baca. tau bosan jngan menguap k. aku tumbok kang. tata Assalamualaikum :)