Wednesday 5 June 2013

School Holiday

Assalamualaikum penghuni2 sekalian .
hari ini saya cik fatihah lah . ingin wish kepada semua rakyat yg mseh bersekolah .
happy holidayyy ! enjoy your dayy. have fun with your family friends love and so whatevaaa.
best an an an an cuti , tpi bosan pun ade. ha itulah msalah rakyat sekolah .
bila cuti dibaginya kata bosan ler nak sekolah lerrr .( peh 'ler' bukan main lagi).
sambung balik ha bila tak bgy cuti kata stress la apelah, *aku la tu kod*. haha
kemon lahh beb have fun je lah wlaupunnn bosan melanda anda nseb tak tsunami, katenyeeewww.
amboi , tak bole bla. bgy penampar dkt gua please ,oke soooo yg brjalan tuu,. jngn suke sngt yee. jaga diri di jalan raya , di jalan air , di jalan angin dan di mana2 jalan sekalipun mahupun lorong2 trsembunyi jgalah diri dngn baik. *bukan main lagi nasihat ko* jngn buat jalan tu mcm jalan daddy kau punye ea.

cuti ni takde pgy mne pungg .. sbb semua bkerja. nak keluar pun susah sbb adik ade kann.
mmg tak lah aku nak angkut adik aku pgy keluar dngn kwan aku, dah la senang abai. tak pasal2 ade kehilanganbudak kang, haha. mungkin akan lah bwk dye.satu hari nnty :P haritu ade jumpe budak2 ni , lupe pulee aku nak bgy benda masam tuu. sbenarnye bukan benda oke tu makanan.
nnty bukak sekolah bgylah. mne taknye lupe excited bukan main lagi.

sepanjang cuti ni ape aku buat .. ape lagi instagram, twitter, facebook, we chat, whatsapp, kakao talk dll,
nak jugak tu sebut semua nama. nseb aku sempat ganti semua exam yg trtunggak tu sbelom cutii .
klau takk stress mse cuti ni .menunggu resulttttt. nervous. em mungkin pelajaran aku menurun kod, sbb blaja gila last minit, jadual full. kay2 tk bole bgy alasann. klau bgy alasan susah nak berjaya . 
sabareeee.. ni semua dugaannee..