Wednesday 5 June 2013

BREAKFAST

Assalamualaikum .
tadi untuk pertama kali aku buat breakfast .
siapa kata aku tak reti buat kerja dapur. mmg mule2 rse nerves dan excited. la haiiii buat breakfast je punggg. perasaan ea bukan main lagi . haha. kisah pule sye :P
okey. bile aku ckap nak buat je semua gelak .  eeee dye org tak caya. klau azlin tu tak payah tnye la an .
mmg dye gelak guling2 kod dkt rumah tu . ntah lah .. sbb ade cerita psal masak ni .
ala tapi tu crite lama ;P bile dah buat tu ( taktau ape nama dye ) tngah nak bakar je dlam oven. rse nervess tak tau lah jadi ke tak . ni mak uda yg ajar .. dan dye kata nnty nak ajar buat cake pulee . yeahhh. oke sambung

thennnnnn.. bile keluar kan jeee. waaa jadi wlaupun hangus sikit dkt atas. haha. tpi oke ape jadi kann :P
*puji sndiri* then aku buat lagi .. okeyy berjaya. 
bila jadi jee, aku terus brniat nnty nak buat dann nak suro kwan aku rse .
zafs dngan afiq mmg wajib lah. klau dye org tknak rseeee aku sumbat je dlam mulot sorang2 ;D
family aku kata sedap kayy.. em harap btol la ape mereka kata.
aku pun rasa sedap , mzty lah rse sedap an buat sendiri , air tangan gua kan .
amboi . haha, benda tu sbenarnye senang jee. tpi untuk kali pertama mmg lah excited konn kak tonnn.
isi dalam dye sardin . okey sardin tu bukan aku yg masak ea. haha . 
yg lain semua buat sendiri .ala benda dah siap letak2, bentukkn , then bakaarrr :D
tpi aku mseh tak reti msak yg gune minyak dan dapur masak tu lah. bakor2 dlam microwave oven bole le. hihi jngan bgytau org tau . nnty kena cancel jadi menantu *tetibe.
tpi akan lah ku cuba. lek luu mse lama lagi , bukannye esok nak kahwin :P
belajooooo . haha.