Tuesday 4 June 2013

HELLO

Assalamualaikum semua , ni lah post pertama untuk tahun ni . mmg dah lama gila tak updated kan . oke tahun ni rasanya lagi mencabar . taktau knape mungkin jadual trlampau full kod, tpi skarang dah okeyy . ya ya ya sibuk dngn aktiviti sekolah . weehuu. Alhamdulillah kadet polis menang, lagu puisi menang, cuma choral speaking dan tarian je belum ade tempat lagi .. tapi dye org tkdelah teruk ,not bad ape, lol teha menari ? what the buah kelapa jatuh atas bumbung. rmai tak prcaya. pe ingat tkde sifat kelembutan ke, haha. tahun ni mcm penuhh dngan kenangan . manis pahit tawa masin , smua lahh, rse milo pun ade . oke kak ton buat lawak sila gelak. 

berdirinya sye ni disini. eh ddok lah. kay ddoknye sye di depan komputer ini (pun boleh) adalah keranaa.. sye ingin sharee sesuatu , jeng jeng jengggg. haha ak gempak je :P 
kay pasal eyebag.bila dah sibuk mmg tak ckop rehat la kan, mne taknye dari pagi dkat skolah smpai ptg. pernah dah maghrib bru smpai rumah, apa nak buat dah nseb badan. amboi , haha, aku yg nak kan, kena la lalui sbb minat dngn semua tu, secara tidak sengaja prtandingn tarikh dekat2 pule tu. lpaztu satu satu lah kak senah oi .. 

balik semula ke topik asal. bila dah lama tak updated mcmnilh. cerita lain pule yg di typenye,
kay eyebag . benda yg kurang disukai oleh org ramai. tetapi kita kena brsyukur kerana kita mseh mmpunyai mataaaaa. eyebag itu adelah kegelapan di bawah mata. mcm kena tumbok mcmtulah. tpi kak ton tkdelah kena tumbok , aaron aziz sntiase ade untuk lindungi kak ton. amboi bukan main lai kak ton ni.
ha penyakit kak ton dah smpai la ni. emm.. comey tak kak ton. omey.

sngat susah ye eyebag ni nak hilang . tapi aku tak kisah ,  tpiiiii kadang2 kisah jugeee, kisah sngt kod, haha, sbb dah ramaiiii sngt tegurrrr.teha tak tidur ea.tak ckop rehat eaa.. ade tu kata kau kena tumbok apa, dlam hati gua dah panassss je. eh eh minah niii gua rembat dye kang .
haha. ade tu ckg dkat sekolah dah bosan tngok muke aku, pagi smpai ptang muke aku je lah dkt dewan tu .smpi dye kata tak penat2 ke awk ni . haihh klau bgy bantal tuuu , mmg dkt situ jugak aku tidur. mlam kena buat homework pule. nak exam lagi, mmg over night je lah . tpi takpeee.. tang sekolah je pt rse benda ni semua.

nseb baik bf aku msetu tak lari. sbb aku rse dkt sekolah aku selekeh. ttibe je kan, haha, tpi btol woo. aik siapakah bf ku, aaron azizz kah ? aziz satar ka ? kaa ka ka ? :D 
haha. lupekannn. nseb dye terima aku seadanyaa.. baikkan. muntah pelangi sikit .
klau dye tak terima. aku tembak je dye dkt situ jugak, amboi. sanggupkah? haha. bukan main lagiii kah kah eaaa.

bila eyebag ade , kau nak posing mcm mne pun ttap nmpak lahh .
relax je kayy. edit lah edit, kang skang bukan main lagi power gila edit mengedit ni. tpi aku tk pernah cuba lah edit eyebag ni. eee tkde keje de. kau keluar an dulu camera 360 tu, posing2 gaya ghiyomi ala2 comel tuuuu. maaf la ye kak ton lgi comel.then edit lah . aku rse muke mcm badut je -.- nmpak tipunya .
haha tpi takpelahhh, hak mseng2. wah 'hak'. em pun boleeee..