Saturday 8 March 2014

Berita

Assalamualaikum.
Ada yang tertanya2 kenapa dngan previous post aku.
haha suka hati gua lah nak type ape. blog gua. 
sekarang ni.. kerap bukan main lagi post post ni .sehari tiga post bhai. huhu
okey harini tak pergi tuition tapi pergi berjalan. harini satu buku pun tak usik. baik. spm 5 tahun lagi kan ;P

okey ni nak cakap pasal kapal terbang hilang tuu .
aku tktau lah kenapa, aku terlalu emosi dengar berita tu.
taktau ape cerita skarang . rsenye mzty terhempas tu dkt laut china selatan.
tapi mungkin juga sebelum tu kapal tu meletop dulu sbb trjumpa tompokan minyak dan asap kan .
aku rasa.. kmungkinan juga tangki minyak dye bocor ke ape, then meletop then baru terjatuh dlm laut tu .
pandangan aku begitu lah.. 
laut tu dah lah besarrr dan dalam gila nak mati . macam mne lah nak cari kapal tu ,
aku terfikir mcm mana lah keadaan penumpang tu masa accident tu berlaku,
kesiannyaaa lagi2 bila dengar berita ade baby ..
skarang ni bnyak negara brsama2 mencari dan bkerjasama,
mcm best je kan semua negara tolong smua, rasa mcm nak ikut je.
aku akan ikut perkembangan kapal terbang MH370. dan berharap mereka dapat jumpa kapal itu secepat mungkin.
selamatkanlah semua umat Islam.
sama2 kita berdoa .